Veelgestelde vragen

Wat voor papier wordt er gebruikt om de posters/kaarten af te drukken?
Alle posters worden gedrukt op 230 grams papier. Dit kan soms afwijken, daarom raad ik aan om altijd goed de productbeschrijving te lezen. Het papier voelt (en ziet) mat aan en is beschrijfbaar.


Worden de producten in Nederland gemaakt?
Ja! Sterker nog, de ontwerpen worden tussen de dagelijkse bezigheden door gemaakt en vervolgens ook in eigen productie gedrukt.


Wat is de levertijd van mijn product(en)?
We streven ernaar om uw bestelling binnen 1-5 werkdagen te verzenden. Wanneer het gaat om een product wat niet gepersonaliseerd hoeft te worden, wordt het doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. Gepersonaliseerde producten worden gemiddeld binnen 2-3 werkdagen verzonden, producten op voorraad vaak dezelfde dag van ontvangst van betaling nog.


Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen altijd €2,50, ongeacht de grootte van je bestelling.


Is het ook mogelijk om totaal iets anders te laten ontwerpen?
Ja, in principe wel. Alle kaarten en posters kunnen gepersonaliseerd worden en ik sta altijd open voor nieuwe ideeën. Laat vooral weten waar je aan zit te denken! Zie ook de pagina maatwerk.


Wijken de kleuren af in realiteit ten opzichte van de productfoto’s?
Ik durf voor 99,9% te garanderen dat het product er in realiteit net zo uit ziet.


Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Zodra u ontdekt dat er iets niet klopt aan uw bestelling kunt u het beste zo snel mogelijk contact met mij opnemen via de mail (info@paperbaby.nl) en in de bijlage een foto van het product toevoegen.


Wanneer komen er weer nieuwe ontwerpen?
Dat kan een keer in de maand zijn of drie keer op een dag: ik ben continue bezig met het ontwerpen van nieuwe designs en zodra deze klaar zijn zullen ze erg snel in de shop te vinden zijn!


Kan ik een product retourneren?
Producten die u op Paperbaby.nl koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.


Hoe kan ik een klacht indienen?
Als u een klacht heeft vraag ik u om via het contactformulier of via de e-mail (info@paperbaby.nl) contact met ons op te nemen. U kunt tevens een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/, maar graag verzoek ik eerst contact met mij op te nemen.

Voor eventuele andere vragen/opmerkingen: neem contact met mij op!

&

Op dit moment hebben wij vakantie. Bestellingen kunnen NIET geplaatst worden. Excuses voor het ongemak! Sluiten